.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران
رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در مازندران گفت : ستاد ائتلافی اصلاح طلبان حامی موسوی با شعار یاران خاتمی همراهان موسوی در جهت حمایت از موسوی با حضور خرم وزیر راه دولت خاتمی در مازندران در عصر روز ...
افتتاح ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در مازندران گفت : در جلسه ای که روز قبل بین آقای خاتمی و میر حسین موسوی برگزار شد خاتمی قول همکاری به ایشان دادند در همین راستا خاتمی در آینده ای نزدیک به مازندران سفر می کند .

به گزارش شمال نیوز مهدی احمدی فولادی افزود: خاتمی در حال حاضر به گونه ای بین کروبی و موسوی در حال ریش سفیدی کردن است تا به یک کاندیدای واحد برسند و با انتخاب یک کاندیدای واحد تمام نیروهای اصلاح طلب در حمایت از او منسجم تر خواهند شد .

وی اتحاد را عامل اصلی پیروزی دانست و گفت : اتحاد عامل اصلی پیروزی در انتخابات است برای مثال شاهد بودیم که در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری علی رغم آنکه اصلاح طلبان 16 میلیون رأی داشتند، به علت نبود اتحاد بین آنها در مقابل 11 میلیون رأی اصولگرایان شکست خوردند .

مسئول ستاد انتخاباتی احزاب و گروه های اصلاح طلب حامی موسوی گفت : ستاد مرکزی اصلاح طلبان در استان مرجع اصلی تمام ستادهای استان خواهد بود و از این ستاد تمام تلاش خود را در جهت حمایت ستادهای شهرستانی خواهد کرد .

احمدی فولادی خاطر نشان کرد : ستاد ائتلافی اصلاح طلبان حامی موسوی با شعار یاران خاتمی همراهان موسوی در جهت حمایت از موسوی عصر شنبه 13 اردیبهشت با حضور خرم وزیر راه دولت خاتمی در مازندران افتتاح خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.